Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (6)Реферативна база даних (113)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пономарьов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 107
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пономарьов О. С. 
Мистецтво як важливий чинник формування творчої особистості майбутнього інженера [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов, О. О. Рощенко, В. І. Левченко, М. П. Черемський // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2007. - № 6. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2007_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пазиніч С. М. 
Філософія в системі наукового знання та управління [Електронний ресурс] / С. М. Пазиніч, О. С. Пономарьов // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2008. - № 3. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2008_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пономарьов О. В. 
Деякі особливості дисциплінарної та адміністративної відповідальності посадових осіб антимонопольних органів в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Пономарьов // Форум права. - 2009. - № 1. - С. 438-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пономарьов О. 
Відповідальність у системі категорій педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / О. Пономарьов, М. Чеботарьов, Н. Середа // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 75-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_7
Відповідальність названо однією з найважливіших педагогічних категорій, формування та розвиток якої у студентів вимагає трьох обов'язкових умов: усвідомлення своєї професійної відповідальності самим педагогом, оволодіння технікою переконливого педагогічного впливу на студентів, створення у ВНЗ атмосфери високого рівня відповідальності всіх працівників, причетних до навчально-виховного процесу. Виділено такі аспекти відповідальності студента, як відповідальність перед самим собою, майбутньою родиною, суспільством і природою. Відповідальності запропоновано досягати, передусім, завдяки формуванню професійної компетентності, вихованню й особистісному розвитку.Ответственность названа одной из важнейших педагогических категорий, формирование и развитие которой у студентов требует трех обязательных условий: осознание своей профессиональной ответственности самим педагогом, овладение техникой убедительного педагогического воздействия на студентов, создание в ВУЗ атмосферы высокого уровня ответственности всех работников, причастных к учебно-воспитательному процессу. Выделены такие аспекты ответственности студента, как ответственность перед самим собой, будущей семьей, обществом и природой. Ответственности предложено достигать прежде всего благодаря формированию профессиональной компетентности, воспитанию и личностному развитию.Responsibility was named one of the most important pedagogical categories, the formation and development of which requires three mandatory conditions: teachers' recognition of their professional responsibility, the mastery of technique convincing pedagogical impact on students, the creation of atmosphere of high level responsibility of all employees involved in the teaching and educational process. Such aspects of student responsibility were highlighted, as the responsibility to himself, to the future family, to society and to nature. It was prompted to achieve responsibility primarily through the formation of professional competence, education and personal development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.511 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Пономарьов О. В. 
Правові основи діяльності Антимонопольного комітету України [Електронний ресурс] / О. В. Пономарьов // Форум права. - 2007. - № 3. - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.082 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пономарьов О. С. 
Формування професійної відповідальності майбутнього інженера [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов, М. К. Чеботарьов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Історія науки і техніки. - 2013. - № 68. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiint_2013_68_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пономарьов О. С. 
Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_4
Окреслено основні вади монологічного викладання навчального матеріалу у ВНЗ. Проаналізовано витоки, зміст і призначення діалогу як важливої форми міжособистісної взаємодії. Окреслено онтологічні, психологічні аспекти діалогу; виділено два види розуміння: розуміння власного внутрішнього та зовнішнього світу. Викладено основні складники його структури: комунікативний, інтерактивний та перцептивний. Визначено особливості внутрішнього та "зовнішнього" діалогу в процесі формування власної картини світу. Висвітлено основні завдання педагогічного спілкування в контексті руйнування стереотипів студентів, зокрема необхідності оволодіння ними мовою професійного спілкування й мислення в "категоріях символів", яке стає однією з основ сучасної науково-технічної мови.Определены основные недостатки монологического преподавания учебного материала в ВУЗ. Проанализированы истоки, смысл и назначение диалога как важной формы межличностного взаимодействия. Определены онтологические, психологические аспекты диалога; выделены два вида понимания: понимание собственного внутреннего и внешнего мира. Изложены основные составляющие его структуры: коммуникативный, интерактивный и перцептивный. Определены особенности внутреннего и "внешнего" диалога в процессе формирования собственной картины мира. Освещены основные задачи педагогического общения в контексте разрушения стереотипов студентов, в частности, необходимости овладения ими языком профессионального общения и мышления в "категориях символов", являющегося основным звеном в современном научно-техническом языке.The substantiate provisions of philosophy of dialog from positions of both history its development and rich aspect in content are considered. A role and value of dialog in the general system of pedagogical intercourse are shown. Advantages of dialog by comparison to the monologue forms of intercourse are exposed. Communications of different types of dialog are resulted, in to that the number of internal dialog and reflection, with the processes of personality development of teacher and student and their educate influence on this development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.329 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Пономарьов О. С. 
Духовність у системі філософії педагогічної культури [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_5
Проаналізовано систему зв’язків духовності та професійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної та соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. Приділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має грунтуватися на чітких філософських і логіко-методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.Проанализирована система связей духовности и профессиональной культуры педагога. Рассмотрена структура этой культуры и ее роль в формировании профессиональной и социальной компетентности студента и в его личностном развитии. Уделено внимание задачам образования по воспитанию и развитию духовного мира студента. Показано, что педагогическая культура должна основываться на четких философских и логико-методологических принципах и предусматривать высокую культуру философского мышления.Analyzed system links spirituality and professional culture of the teacher. The structure of this culture and its role in the formation of professional and social competence of the student in his personal development. Attention is paid to problems of education in the education and development of the spiritual world of the student. It is shown that the pedagogical culture should be based on clear and logical philosophical and methodological principles and provide a high standard of philosophical thinking.
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.274 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пономарьов О. О. 
Ознаки джерела підвищеної небезпеки [Електронний ресурс] / О. О. Пономарьов // Право і Безпека. - 2011. - № 1. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2011_1_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пономарьов О. М. 
"Сказка” запорозького розвідника часів Семирічної війни (до кримсько-прусських відносин 1762 року) [Електронний ресурс] / О. М. Пономарьов // Архіви України. - 2014. - № 3. - С. 251-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2014_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 893.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пазиніч С. 
Естетична самосвідомість особистості як чинник розвитку національної художньої еліти [Електронний ресурс] / С. Пазиніч, О. Пономарьов // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2008. - Вип. 4-5. - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2008_4-5_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Магілін Д. В. 
Аналіз елементного складу плівок CdTe з високою локальністю [Електронний ресурс] / Д. В. Магілін, О. Г. Пономарьов, В. В. Косяк, А. С. Опанасюк, Н. М. Опанасюк // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 1. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_1_13
За допомогою методів рентгенівського характеристичного випромінювання, індукованого сфокусованим протонним пучком (mu-PIXE), і рентгеноспектрального мікроаналізу (EDAX) досліджено плівки CdTe, нанесені термічним випаровуванням у квазізамкненому об'ємі. В результаті досліджень з високою локальністю одержано зображення поверхні плівок у вікнах випромінювання кадмію та телуру. Визначено склад матеріалу як у об'ємі кристалітів, так і на їх межах. З точністю методу зміни стехіометрії з'єднання на межах зерен і сторонніх домішок, крім Si, у плівках не виявлено. Дані, одержані за допомогою методу mu-PIXE, порівняно з результатами EDAX. Досліджено вплив зміни температури конденсації на хімічний склад плівок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 474.152 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Пономарьов О. О. 
Автомобіль та діяльність з його експлуатації як джерело підвищеної небезпеки [Електронний ресурс] / О. О. Пономарьов // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2011. - № 1. - С. 309-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2011_1_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пономарьов О. 
Виховання творчої особистості в системі професійної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / О. Пономарьов, М. Черемський // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 3. - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пономарьов О. С. 
Професіоналізм і відповідальність як чинники адаптивного управління в педагогіці [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов, М. К. Чеботарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 4. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.636 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пономарьов О. С. 
Феномен лідерства у просторі соціальних цінностей [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 3. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пономарьов О. С. 
Морально-ціннісні аспекти підготовки еліти [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 1. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_1_6
Проаналізовано роль моральних і ціннісних чинників у системі цілеспрямованої професійної і соціально-гуманітарної підготовки нової генерації національної еліти (НЕ), викладено теоретичні й методичні засади цієї підготовки, наведено результати експериментальної перевірки їх застосування за реальних умов навчально-виховного процесу. Наголошено на недостатності дослідження морально-етичних принципів і переконань, життєвих цінностей НЕ. Зазначено, що основу НЕ мають складати особистості добре освічені, високоморальні, з відчуттям особистої відповідальності та активною життєвою позицією, умінням ефективно діяти. Визначено принципи підготовки НЕ: спрямованості не на вузький прошарок елітних фахівців, а прагнення "підтягувати" кожного студента до рівня еліти; поєднання високої професійної компетенції фахівців з їх загальною і професійною культурою; забезпечення цілісності навчально-виховного процесу та формування навичок системного аналізу складних проблемних ситуацій. Підсумовано, що визначальними чинниками підготовки НЕ має стати прищеплення студентам морально-етичних принципів.Проанализирована роль моральных и ценностных факторов в системе целенаправленной профессиональной и социально-гуманитарной подготовки новой генерации настоящей национальной элиты (НЭ), изложены теоретические и методические основы этой подготовки, приведены результаты экспериментальной проверки их применения в реальных условиях учебно-воспитательного процесса. Отмечена недостаточность исследования морально-этических принципов и убеждений, жизненных ценностей НЭ. Указано, что основу НЭ должны составлять личности хорошо образованные, высоконравственные, с чувством личной ответственности, с активной жизненной позицией и с умением эффективно действовать. Определены принципы подготовки НЭ: направленность не на узкую прослойку элитных специалистов, а стремление "подтягивать" каждого студента до уровня элиты; сочетание высокой профессиональной компетенции специалистов с их общей и профессиональной культурой; обеспечение целостности учебно-воспитательного процесса и формирования навыков системного анализа сложных проблемных ситуаций. Подытожено, что определяющими факторами подготовки НЭ должно стать прививание студентам морально-этических принципов.Essence of the modern understanding of the phenomenon of elite and the basic social requirements is considered to it. A value is analyzed moral and vitally-valued constituents of process of the having a special purpose forming of new generation of national elite. By examples from the real pedagogical practice possibilities, ways and methods of upgrading socially-humanitarian preparation of students, are show as a basic source of providing of instilling to them moral principles, persuasions, clear system of vital values.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Пономарьов О. С. 
Освіта і кластерний вектор інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_8
Розглянуто кластерний підхід до організації взаємодії бізнесу, влади та вищої школи, його переваги, серед яких системність, чітка спрямованість на інновації, комплексний розвиток територій. Розкрито сутність кластерного аналізу, його класифікацію, роль в інноваційному розвитку країни, практичний досвід успішного застосування. Актуальність самої ідеології кластера зумовлена наявністю якісного кадрового забезпечення інноваційного розвитку, реалізацією умов для підготовки справжніх інноваторів, основною характеристикою яких стають здатність генерувати інновації та потреба в належному їх використанні. Світове освітнє середовище в умовах кластерів пристосовується до вимог постіндустріального суспільства й інноваційного типу розвитку. В даному контексті зазначено, що бізнес має бути законодавцем у визначенні змісту та характеру підготовки фахівців, забезпечити високу якість освітніх і наукових послуг університетів для учасників кластера, створити інноваційні механізми, які б інтегрували ВНЗ у регіональну кластерну спільноту, що сприятиме інноваційному розвитку самої освіти. На прикладі співпраці кафедри НТУ "ХПІ" з компанією "Телесенс" та кафедри педагогіки і психологіі УСС, заводу "Південкабель" і Харківської міської ради доведено координаційну роль органів державної влади у формуванні кластерів. Перспективною формою партнерства бізнесу і освіти є створення у бізнес-структурах кластера спеціальних підрозділів, які сприяли б творчості фахівців.Отмечено, что основной чертой постиндустриального общества стал инновационный характер развития. Системную разработку и использование инноваций как фактор конкурентоспособности обеспечивают кластеры. В их деятельности важную роль играет система образования. Она формирует для них кадровое обеспечение и получает стимул собственного инновационного развития.The basic line of postindustrial society was become by innovative character of development. System forming and use of innovations as a factor of competitiveness is provided by clusters. In their activity an important role is played by the system of education. It forms for them the skilled providing and gets the stimulus of own innovative development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.624 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Пономарьов О.С. 
Феномен лідерства в контексті суспільних потреб [Електронний ресурс] / О.С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 4. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пономарьов О. 
Український аспект валашсько-російських відносин 1688–1700 рр. [Електронний ресурс] / О. Пономарьов // Україна в Центрально-Східній Європі. - 2013. - Вип. 12-13. - С. 270-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ucse_2013_12-13_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.413 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського